Recensie: Festivalkriebels – Lisette Jonkman | Rachelleest
28/07/2013

Laatst kwam ik erachter dat Lisette Jonkman een aantal korte verhalen heeft geschreven. Aangezien ik een grote fan ben van haar boeken kon ik het natuurlijk niet laten om ze te lezen. Daarnaast ben ik zelf ook een erg grote fan van festivals. Zo ben ik elk jaar wel te vinden op Pinkpop. Vandaar dat dit verhaal me ook heel erg aansprak.festivalkriebelsBo gaat met haar drie beste vrienden mee naar Romrock. Een uitgelezen kans om extra tijd door te brengen met Benjamin, op wie ze al tijden een enorme crush heeft. Klein detail: Bo is nog nooit op een festival geweest en ze heeft een rothekel aan kamperen. Dan verschijnt plotseling ook nog de superknappe Alette ten tonele, die Benjamin nog van vroeger kent. Hoe slaat Bo zich hier drie dagen doorheen? (lisettejonkman.nl)Wanneer Bo samen met haar beste vrienden naar Romrock gaat, is het haar kans om Benjamin te veroveren. Op Benjamin heeft ze namelijk een oogje. Ze zijn nog niet op de camping of de knappe Alette heeft zich Benjamin al toegeëigend. Bo weet niet wat ze moet doen en weet niet of ze de drie dagen wel volhoud. Verovert Bo nog Benjamin? Of vertrekt ze vroegtijdig naar huis?

`Festivalkriebels’ was een erg vermakend verhaal. Van mij mocht Lisette er wel nog 100 pagina’s aan vastplakken, aangezien ik er geen genoeg van kon krijgen. Ook vond ik het erg leuk om te lezen, omdat ik ook een grote fan ben van festivals. Misschien herken je het verhaal wel. Dat kan, omdat dit verhaal zesdelig is gepubliceerd op Girlscene.nl. Als je even wil afschakelen en wat luchtigers wil lezen maar niet een heel boek, dan is dit verhaal daar heel geschikt voor.

8,8

Festivalkriebels – Lisette Jonkman
26 pagina’s