Recensie: Fatale liefde – Carry Slee | Rachelleest
12/03/2013

Wanneer ik een boek van Carry Slee zie liggen, wil ik hem eigenlijk meteen hebben. Ik ben namelijk een grote fan van Carry Slee. Ieder boek van haar zal in mijn boekenkast verschijnen. Elke film van haar zal ik met liefde bekijken, dit omdat ik het gevoel heb dat ik met Carry Slee ben opgegroeid.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Liz heeft al twee jaar verkering met Djawad en wil graag met hem samenwonen. Maar Djawad loopt met een groot geheim rond waar Liz niets vanaf weet en reageert afwijzend.Amber wil na de modeacademie een hippe kledinglijn voor jongeren beginnen, samen met haar beste vriendin Liz. Als Amber dertigduizend euro van haar tante erft, lijkt hun droom werkelijkheid te worden. Amber kan haar geluk niet op als ze ook nog eens verliefd wordt op Leon. Leon heeft een flitsende carrière in de tv-wereld en overlaadt Amber met aandacht en cadeaus. Maar niets is wat het lijkt en Liz en Amber raken verzeild in een web vol leugens… Is de liefde van je leven wel te vertrouwen?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jammer genoeg vind ik dit boek een beetje tegenvallen, want er was niet echt een opbouwende spanning.  Wel is het een boek waar je niet bij hoeft na te denken.  Aangezien het makkelijk leesbaar is en er staan niet veel moeilijke woorden in. Buiten de boeken ‘Bangkokboy’ en  ‘Joël’ valt dit boek tegen. Het laatste uitgebrachte Young Adult boek ‘Brainwash’ ligt al in de boekenkast op mij te wachten. Hopelijk valt dit boek meer in de smaak en ben ik er positiever over.

Voor even lekker te ontspannen raad ik dit boek aan! Ik geef dit boek een 6!

6,0

Fatale liefde – Carry Slee