Recensie: De vallei: De storm #3 – Krystyna Kuhn | Rachelleest
02/05/2013

Meestal als je een serie leest, is er wel een boek tussen waarvan je denkt: dit boek is iets minder. Maar in deze serie is dit zeker niet het geval. Ik heb nu deel drie gelezen van deze serie, genaamd De storm. Het was zeker het beste en spannendste boek tot nu toe. Dit boek was vanaf het begin tot het einde mysterieus en spannend.
de stormDe studenten van Grace College hebben een paar dagen vrij en Chris, Julia, Debbie, Rose en Benjamin besluiten naar Vancouver te gaan. Voor ze de vallei uit zijn, breekt er echter een hevige sneeuwstorm los en krijgen ze een auto-ongeluk. Er zit niets anders op dan lopend terug te keren naar Grace College. Chris vindt dat Debbie zich steeds vreemder gaat gedragen. Is ze soms bang of is er iets anders aan de hand? Eenmaal terug op Grace College gebeuren er onverklaarbare dingen: er duikt een dvd op met schokkende beelden uit het verleden. Als de storm zijn hoogtepunt bereikt, dringt het tot Chris door dat iemand een spel met hen speelt. Maar waarom? En op wie heeft hij het gemunt? De vallei is een verslavende mysterythrillerserie. Duik in de wereld van De vallei en ontdek zelf het geheim van Grace College! (bol.com)

De wind raast al rond de school als iedereen vertrekt van Grace College. De studenten hebben een paar dagen lekker vrij. En willen allemaal een beetje gaan ontspannen. Als de vrienden onderweg zijn, breekt er een hevige storm los. Waardoor deze vrienden een auto-ongeluk krijgen. Er zit niks anders op dan terug te lopen naar Grace College. Eenmaal op school aangekomen, blijkt dat de storm daar nog erger raast dan dat zij hadden meegemaakt. In deze school gebeuren allemaal spannende dingen waar geen eind aan komt. Wie zit hier achter?

Dit boek is nog erger dan alle andere boeken. Aangezien het vanaf het begin tot het einde spannend is. Als je eenmaal in dit boek begonnen bent, wil je het liefst nog alleen maar lezen. De bladzijdes lezen lekker weg, want Krystyna Kuhn schrijft zo’n mysteries verhaal dat de spanning hoog blijft. Ik houd van deze top schrijfster! Dit boek is zeker een aanrader.

Houd je van boeken waar je van het begin tot het einde ingesleurd wordt? Dan is De storm een boek voor jou.

8,9

2 reacties op “Recensie: De vallei: De storm #3 – Krystyna Kuhn”